zondag 5 december 2010

Here i'am!

Hai, ja eindenlijk ik ben mijn eigen blog gestart! Ik heb er al een tijde over staan denken maar ik haakte steeds af bij het idee. 'Z'n blog is veel ste veel werk.' en ''Hoe krijg je in godsnaam bezoekers?' Maar op zijn tijd begon het echt te jeuken, ik moest gewoon een blog hebben! Gewoon een plekje waar ik alles in kwijt kan zoals mijn passie voor make-up, mijn creativiteit, mijn leven. alles wat ik gewoon aan jullie zou willen delen.
En ja, ik weet het ik ben pas een 'beginnertje', en mijn blog ziet er nog niet super uit, maar ik hoop hiervan te kunnen leren en aan julllie alles kunnen laten zien. Het zal nog wel moeilijk worden met bezoekers lokken enzo, maar het komt wel goed=), dat weet ik zeker!
Nouw, dit was mijn zeggetje over de eerste stapjes die ik ga maken met mijn blog. Ik hoop dat jullie met plezier mijn update's gaat lezen.

Naja, tot morgen! want dan komt mijn eerste artikel over mijzelf.

xoxo. laura.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten