dinsdag 18 januari 2011

Jessie J

Kennen jullie Jessie J al ? Ik zat is een keer over een paar blogs te kijken en toen vond ik dit liedje van haar :
Dit is een van haar liedjes, dit is echt z'n extra depri liedje. Ik zat dit ook te luisteren toen ik een 'dipje' zat, ik dacht ja, oke, kom maar op met die tranen. maar ik had niet gehuild , of slechter gevoeld? op een vreemde manier word ik er beter van ? en maakt het mij ook niet depri ofzo? Dat vind ik ook zo bijzonder aan dit liedje. Maar ook de tekst is een aanrader je hoort een paar keer : I'ts ok to be not ok . en 'be true to who you are'  Dit was ook het liedje waarmee ik kennis maakte met haar. (Jessie J dus )


Maar als je niet zo bent van de depri liedjes zijn er ook zat vrolijke liedjes. zoals dit liedje 'Do it like an dude' dit blijkt ook haar debuut song te zijn.



Jessie J at selve.



greetz , laura.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten