maandag 14 februari 2011

Love youre Flaws

Love youre Flaws.
Oftewel , Hou van je gebreken , Hou van je imperfectie's.
Iedereen heeft ze wel . een imperfectie. Iets wat je niet mooi vind aan jezelf.
Bijvoorbeeld, je sproeten, neus, ogen ? . Bij zijn dat mijn wallen, na ja, ronding van mijn ogen. Beneden ia het heel 'dik' gerond, dat het lijkt op een wal.

Love youre Flaws is een compagne dat er voor staat om blij te zijn met je imperfecties, om ze te accepteren.
Via shane dawson kwam ik op dit youtube filmpje terecht ;

Achter deze video zit een hele mooie boodschap , accepteren met wie bent, hoe je bent , en wat je bent.
Iedereen is anders, en dat is mooi . Innerlijk mooi .
Ik zou het filmpje afkijken , en ik hoop dat je het begrijpt, want de boodschap is echt heel mooi.

De love youre flawz heeft ook een eigen website klik hier :D

greetz, laura.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten