dinsdag 8 februari 2011

Song of the week . if i never met you .

Haai  , vandaag een Song of the week (SOTW)

Ik weet niet waarom , maar eenmaal als ik wegga van school . en alleen ben .
ben ik nogal , in een dipje . Dat is heel raar,  dat heb ik dan ook vaak . Maar dan MOET ik van mijzelf het meest 'vrolijkste' liedje ooit opzetten . En geloof me dat verschilt heel vaak. Maar ga nu nouw niet denken dat ik een depri kind ben ofzo hoor , haha ! ik kan gewoon niet lang alleen zijn. haha rare ik :D.

Naja, genoeg gepraat . Het liedje van deze week is van Claude Kelly - if i never met you  .  Het ritme, het geluid, de tekst. Het is allenmaal heel vrolijk ! En daar word ik harstikke happy van . Alleen wat ik nogal jammer vind is dat bijna elk liedje gaat over de 'ware' liefde. En aangezien ik die nog niet ontmoet heb (jammergenoeg) loop ik er dan heel erg naar te hunkeren .  hahaa . gimme gimme lovee  !

Ondertussen kan ik het liedje al bijna hellenmaal meezingen. En echt een heel belangrijk pluspunt vind ik dan toch dat ik er vrolijk van word. Claude Kelly (wolkende kelly ? ) is zelf echt ge-wel-dig. Dus als ik jullie was zou ik meerdere liedjes van hem chekken .

Dat was het dan , greetz. Laura.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten